معرفی انواع بهترین وب کم برای استریم با کیفیت و حرفه ای

انتخاب بهترین وبکم برای استریم و استفاده از وب کم با کیفیت در حین پخش استریم، واقعاً همه چیز را تغییر می دهد. تقریباً هیچ استریمر معروفی وجود ندارد که با استفاده نکردن از وبکم یک استریم خوب داشته باشد. وب کم ها، استریم‌های شما را حرفه‌ای‌تر و جذاب‌تر می‌کنند. که به جذب افراد به استریم شما و ارتباط برقرار کردن آن‌ها با شما کمک می‌کند.

با این اوصاف، داشتن یک وب کم برای استریم با کیفیت، که از کیفیت بالایی برخوردار باشد، استریم شما را به سطح بالاتری می‌برد. اگر وب کم شما دائماً خراب یا دچار مشکل می‌شود، این امر بیش از آنکه یک عیب باشد، می‌تواند باعث حواس پرتی شود. به همین دلیل، توصیه می‌کنم یک وب کم خوب تهیه کنید. برای من و بسیاری از استریمرهای دیگر وب کم Logitech BRIO Ultra HD بهترین انتخاب است.

توصیه شده به خاطروبکمامکانات
به طور کلی بهترین Logitech BRIO (مشاهده در سایت ترب)با 4k، زوم 5 برابر، فوکوس خودکار عکس می گیرد
بهترین نسبت به قیمت Logitech C922x (مشاهده در سایت ترب)با کیفیت 1080p، فوکوس خودکار عکس می گیرد
بودجه کمAukey FHD (مشاهده در سایت ترب)1080p، قیمت مناسب
بودجه کمLogitech C310 (مشاهده در سایت ترب)1080p، قیمت مناسب

چرا وب کم Logitech BRIO را برای استریم انتخاب می کنم؟

وبکم لاجیتک مدل BRIO
وبکم لاجیتک مدل BRIO

وقتی صحبت از بهترین وبکم برای استریم به میان می آید، قطعا Logitech BRIO یکی از بهترین‌ها است.

این وب کم می تواند با کیفیت 4k فیلمبرداری کند، دارای زوم دیجیتال 5 برابری، قابلیت فوکوس خودکار و دارای میکروفون داخلی است. این وب کم انتخابی برای بسیاری از استریمرهای بزرگ است و بنابراین اگر می‌خواهید حرفه‌ای به نظر برسید، به نظر من انتخاب بهتری وجود ندارد. من از این وب کم استفاده می کنم و اون رو دوست دارم!

حالا اگر قیمت BRIO برای شما کمی زیاد است، نگران نباشید. گزینه‌های وب‌کم دیگری وجود دارند که مقرون به صرفه‌تر هستند و هنوز هم همچنان خوب هستند.

وب کم با قیمت منصفانه که هنوز کار را برای استریم راه بیندازد!

اگر می‌خواهید یک وب کم برای استریم با کیفیت خوب داشته باشید، اما هنوز آمادگی لازم برای هزینه‌های زیاد را ندارید، من وب‌کم Logitech C922x Pro Stream را توصیه می‌کنم. این وبکم می تواند با کیفیت 1080p فیلمبرداری کند، دارای میکروفون داخلی و همچنین فوکوس خودکار است.

اما نکته مهم این است که اگر از وب کم با میکروفون‌های داخلی استفاده می کنید، من همچنان استفاده از میکروفون را برای صدای با کیفیت‌تر، توصیه می کنم.

بسیاری از استریمرها با این وب کم شروع می کنند چون یک وب کم با کیفیت بالا و قیمت مناسب است. اگر می خواهید یک استریم خوب داشته باشید، اما بودجه شما محدود است، این بهترین گزینه شما خواهد بود.

انتخاب یک وب کم برای استریم با قیمت ارزان

اگر مطمئن نیستید که می‌خواهید از وب‌کم در استریم‌های خود زیاد استفاده کنید یا فقط می‌خواهید استفاده از وب‌کم را در استریم‌های خود آزمایش کنید، و یا می‌خواهید استریم خود را با یک وبکم ارزان قیمت انجام دهید می‌توانید به این توصیه برای انتخاب بهترین وبکم ارزان قیمت برای استریم عمل کنید.

اگر به دنبال یک وب کم خوب با قیمت واقعاً خوب هستید، من وب کم AUKEY FHD را توصیه می کنم. این وب کم می تواند با کیفیت 1080p فیلمبرداری کند که با توجه به قیمت بسیار خوب است.

وب کم برای استریم مدل AUKEY FHD
وبکم AUKEY FHD

این وب کم دارای میکروفون‌های استریو داخلی است، بنابراین اگر نمی‌خواهید صدای با کیفیت خیلی بالا داشته باشید، مجبور به خرید میکروفون نخواهید بود، اما صادقانه بگویم که کیفیت صدای شما با این وب‌کم در استریم عالی نخواهد بود زیرا قابلیت حذف نویز ضعیفی دارد.

اشکال اصلی این وب کم این است که یک وب کم فوکوس ثابت است و بنابراین فوکوس با توجه به نور یا فاصله شما از کامپیوتر تغییر نمی کند. به همین دلیل است که فوکوس خودکار برای استریمرها جذاب است، زیرا با تغییرات محیط تنظیم می شود.

وب‌کم AUKEY FHD تمام نیازهای اولیه شما را برطرف می‌کند و برای هر کسی که سعی در انجام استریم دارد عالی است. اگر فقط می‌خواهید یک وب کم بگیرید تا مخاطبان شما را ببینند، این یک انتخاب عالی است.

اگر به دنبال وب‌کم مقرون به صرفه دیگری از یک برند شناخته‌شده‌تر هستید، وب‌کم Logitech C310 HD گزینه خوب دیگری است.

این وب‌کم فقط با کیفیت 720p فیلم‌برداری می‌کند، اما میکروفون داخلی بهتری با حذف نویز بهتر از AUKEY FHD دارد. مانند AUKEY، این وب‌کم نیز فوکوس ثابتی دارد و بنابراین دوربین شما به خوبی با تغییرات محیط اطراف شما تنظیم نمی‌شود.

اگر به دنبال وب‌کمی با نام تجاری بهتری هستید که به ضرر شما نباشد، Logitech C310 HD همان چیزی است که من توصیه می‌کنم.

استفاده از دوربین DSLR به عنوان وبکم

اگر یک دوربین DSLR دارید و می‌خواهید از آن به عنوان وبکم استفاده کنید، می‌توانید مقاله استفاده از دوربین DSLR به عنوان وبکم را مطالعه کنید.

نتیجه گیری

یک وب کم تقریباً برای رشد یک استریمر ضروری است. یک وب کم با کیفیت بالا باعث می‌شود استریم شما حرفه ای و جذاب به نظر برسد.

ممکن است وسوسه انگیز باشد که یک وب کم با کیفیت پایین برای پخش استریم داشته باشید، اما اگر در مورد استریم جدی هستید، قطعاً توصیه می کنم یک وب‌کم با کیفیت بالا تهیه کنید تا به شما کمک کند استریم های خود را به سطح بعدی ببرید.

برای من و بسیاری دیگر، این بهترین وبکم برای استریم، Logitech BRIO است.

80%
Awesome
  • Design
  • Design
  • Design
منبع streamersplaybook
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.